۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۹:۱۷

رجبی در گفتگو با مهر:

سناریوی طراحی شده آمریکایی صهیونیستی ضد ملت سوریه به بن بست رسیده است

سناریوی طراحی شده آمریکایی صهیونیستی ضد ملت سوریه به بن بست رسیده است

اصفهان - خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه گفت: بعد 26 ماه از بحران سناریوی طراحی شده آمریکایی، صهیونیستی با محوریت عربی بر ضد دولت و ملت سوریه هم اکنون این سناریو به بن بست رسیده است.

علی رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با محکوم کردن حمله احتمالی آمریکا به سوریه، بیان داشت: این حمله احتمالی در پی انزوایی است که در اردوگاه غرب و آمریکا به وجود آمده و به همین بهانه این کشورها و حامیانشان قصد دارند به نوعی خودشان را احیا و جان اسرائیل نجات دهند.

وی با بیان اینکه بعد 26 ماه از بحران سناریوی طراحی شده آمریکایی، صهیونیستی با محوریت عربی بر ضد دولت و ملت سوریه هم اکنون این سناریو به بن بست رسیده است،بیان داشت: امروزه آمریکا وحامیانش با دیگر به اسم حمله شیمیایی دولت سوریه بر ضد ملت خود می‌خواهند همانند عراق، افغانستان به منطقه لشگر کشی کنند اما بی خبراند که  فرزندان حزب الله برای نابودی آنها لحظه شماری می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه تاکنون ارتش سوریه به خوبی توانسته از پس تروریست‌های دست پروده آمریکا، اسرائیل و به خصوص عربستان بر بیایید،اضافه کرد: آمریکا نمی‌تواند در سوریه جنگ تمام‌عیاری راه بیندازد، اما برای حفظ عابرویش در نزد افکار بین‌المللی جهان از آنچه در مورد سوریه گفته  گرد و خاکی را ایجاد می‌کند که ایجاد کردن همین گرد خاک موجبات به نفع او تمام نمی شود.

وی با بیان اینکه اگر آمریکا و حامیانش در منطقه علیه ایران دست به یک سناریو و عمل نا عقلایی بزنند در خانه مغلوب خواهند شد، بیان داشت: مقام معظم رهبری در مشهد به رژیم جعلی صهیونیست اعلام کردند هرگونه پیچیدن نسخه در منطقه علیه ایران موجب می‌شود حیفا وتلاویو با خاک یکسان شود.

رجبی با بیان اینکه تنها راحل سیاسی بحران سوریه گفت‌وگوهای سیاسی و برگشت به پای میز مذاکره است، تاکید کرد: رئیس‌جمهور فعلی سوریه به سران استکبار اعلام کرد در صورتی که بخواهید  از معادلات کشورم حذفم کنید عربستان و اسرائیل را نیز با خود خواهم برد.

کد خبر 2131799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha